Returul reprezintă dreptul Clientului de a solicita restituirea bunului achiziționat în schimbul returnării prețului. Acest drept se naște în cazul exercitării de către client a dreptului său legal de retragere din contractul la distanță conform legislației in vigoare.

Clientul nu are dreptul de a renunța la contract în cazul achiziționării de produse care:

  • Sunt realizate după specificațiile clientului sau sunt personalizate conform cerințelor acestuia;
  • Se deteriorează sau expiră rapid;
  • Nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de client;
  • Sunt produse cu utilizare alimentară / suplimente alimentare / preparate alimentare;
  • Potrivit naturii lor devin inseparabil amestecate cu alte elemente;
  • Sunt înregistrări audio video / programe informatice / rețete personalizate ce pot fi descărcate din contul de client ulterior onorării comenzii;
  • Reprezintă servicii ce au fost integral prestate până la momentul exercitării dreptului de retur;

Clientul are dreptul de a-și exercita dreptul de retragere în termen de 14 zile de la data intrării de către acesta în posesia bunurilor achiziționate. Dreptul de retragere poate fi exercitat de Client fără justificare (fără a indica vreun motiv).

În cazul în care o comandă este livrată în mai multe etape, termenul de 14 zile se împlinește la data primirii de către Client a ultimului produs din comandă.

Pentru a produce efecte, informarea de retragere emisă de Client trebuie transmisă de către acesta către magazinul online, până la expirarea perioadei de retragere de 14 zile, chiar dacă mesajul/comunicarea ajunge la vânzător după expirarea acestei perioade.

Informarea de retragere se poate face printr-o declarație scrisă de retragere transmisă sub orice formă vânzătorului.

Va rugam sa trimiteți un e-mail la magazin@therapydiet.ro prin care sa ne informati cu privire la faptul ca ati decis returnarea comenzii. Pentru aceasta, fie puteti completa si anexa la e-mailul dvs. formularul nostru de retur (pe care il puteti solicita prin e-mail), fie puteti mentiona direct in e-mail urmatoarele informatii:

  • Articolul(-ele) pe care doriti sa il(le) returnati (mentionati „toate”, in cazul in care doriti sa returnati integral comanda)
  • Data comenzii
  • Data primirii
  • Numele (menționați numele pe care a fost trimisa comanda).

Dupa primirea confirmarii noastre, aveti la dispozitie 14 zile pentru a ne returna produsul. Nu este necesar ca produsul sa ne parvina in acest interval de 14 zile, in masura in care puteti dovedi ca l-ati expediat in primele 14 zile.

  • Va rugam sa returnati comanda la adresa de mai jos.
  • La efectuarea returului, va rugam sa solicitati firmei de curierat o confirmare de expediere.
  • Va rugam sa returnati produsele in ambalajul original.

În cazul retragerii consumatorului din contract, magazinul online este obligat la:

  • Restituirea către acesta a tuturor sumelor primite cu titlu de preț, inclusiv costurile livrării în termen de maxim 14 zile de la primirea deciziei de retragere;
  • Dacă consumatorul nu este de acord cu altă modalitate de rambursare, restituirea banilor se face prin aceleași modalitate de plată ca cele folosite de consumator;
  • Dacă consumatorul a ales altă modalitate de livrare decât livrarea standard propusă de vânzător, acesta din urmă nu are obligația de a rambursa cumpărătorului costurile suplimentare de livrare ce depășesc costurile modalității standard de livrare;
  • Rambursarea banilor poate fi amânată până la momentul rambursării de către consumator a bunurilor achiziționate sau până la transmiterea de către acesta din urmă a unei dovezi a transmiterii spre rambursare a bunurilor către vânzător, luându-se în considerare data cea mai apropiată;
  • Consumatorul suportă costurile de retur, cu excepția situației în care vânzătorul și-a asumat să suporte aceste costuri.

În cazul în care consumatorul degradează bunurile prin folosirea acestora într-o manieră ce excedă testarea efectivă a caracteristicilor și/sau funcționalității acestora, acesta poate fi ținut responsabil, sub condiția ca vânzătorul să poată dovedi prejudiciul suferit.

Va vom rambursa contravaloarea comenzii in termen de 14 zile de la primirea produselor returnate.

Atenționări:

  • Va rugam sa aveți in vedere ca in cazul in care produsul returnat face parte dintr-o comanda mai mare, nu rambursam taxa inițială de expediție.
  • Rambursam doar taxa de expediție standard. Inclusiv in cazul in care ați optat pentru livrare expres, va vom rambursa contravaloarea taxei de expediție standard.
  • Taxa de returnare a coletului nu va fi rambursata. Rambursarea sumelor se va efectua prin aceeași modalitate prin care ati efectuat plata (de exemplu, fără ca enumerarea sa fie exhaustiva, card de credit sau card cadou). Se poate face o excepție de la aceasta prevedere, in cazul in care ati convenit cu noi efectuarea rambursarii prin alta modalitate.
  • Va rugam sa aveți in vedere ca puteți răspunde pentru scăderea valorii produsului, in cazul in care acesta este deteriorat in mod clar ca urmare a neglijentei dvs.

 

Se poate returna orice articol, in orice conditii?

Pot fi returnate toate produsele intacte, complete, nedeteriorate si nefolosite ținând cont de mențiunile anterioare. Va rugam sa aveți in vedere următoarele:

  • Pentru a fi returnate, articolele de lenjerie trebuie sa fie in ambalaje nedeschise, din motive legate de igiena.
  • Articolele de îmbrăcăminte trebuie sa fie intacte, cu etichetele atașate, în ambalajul original.
  • Pot fi returnate doar articolele achiziționate prin intermediul acestui site web. Produsele Therapy Diet achizitionate de la un alt punct de vânzare trebuie returnate comerciantului respectiv.